Wiedza

Firma Przyjazna Klientowi 2015

23 czerwca 2015

Kontekst HR International Group to firma doradczo-szkoleniowa. Uczymy ludzi przywództwa, sprzedaży, wreszcie – obsługi klienta.

 

Parę lat temu zastanawialiśmy się, jak możemy ostatecznie udowodnić naszym obecnym i potencjalnym klientom, że naprawdę się na tym znamy. Wpadliśmy na pomysł, że poddamy się niezależnemu badaniu jakości naszej obsługi klienta prowadzonemu przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

 

W czwartek, 18 czerwca 2015 r. wzięliśmy udział w gali laureatów programu, podczas której odebraliśmy już czwartą(!) statuetkę Firmy Przyjaznej Klientowi. To oznacza, że nasi klienci dobrze się z nami czują. Że sami robimy to, czego uczymy innych. Że możemy na własnym przykładzie pokazać, że się da, że można, że warto inwestować w najlepszą na świecie jakość obsługi klienta.

 

Ogromne podziękowania należą się naszym niezawodnym klientom. Ale szczególne ukłony składam naszym współpracownikom, bo to oni są twarzą jakości Kontekst HR International Group.

 

A oto nasz tegoroczny certyfikat:

SKMBT_C45215062311050

Robert Bokacki

Robert Bokacki
wróć