Wiedza

Kontekst HR International Group = firma przyjazna klientowi

15 kwietnia 2011


Serdecznie dziękujemy naszym Klientom za wysoką ocenę pracy naszego całego zespołu. Szczególnie ważny jest dla nas wynik badania Customer Opinion Index, który wyniósł 95% (o 1% więcej niż w 2010 roku) i znacząco przewyższył rezultaty uzyskane przez pozostałych laureatów godła.

 

Już drugi rok z rzędu Kontekst HR International Group otrzymał godło „Firma Przyjazna Klientowi” przyznawane w ramach programu certyfikacyjnego Fundacji Obserwatorium Zarządzania.

 

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 11 kwietnia 2011 roku w Warszawie, 18 firmom-laureatom przyznano certyfikaty za stosowanie najlepszych praktyk w zakresie działań zorientowanych na stałe podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta.

 

Godło jest wyrazem uznania dla wysokiej jakości obsługi klientów i skuteczności realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z klientem. To symbol i gwarancja, że dana organizacja należy do firm przyjaznych dla klienta, wyróżniających się pod względem nowoczesnej obsługi, upatrujących źródła swojego sukcesu w profesjonalnym podejściu do tworzenia relacji z klientami.

 


 

 

 

Więcej informacji o programie na stronie www.firmaprzyjaznaklientowi.pl

 

Agnieszka Więckowska (Członkini Zarządu Kontekst HR International Group i Dyrektor ds. kluczowych klientów) tak mówi o naszej filozofii współpracy z klientami:

Stare powiedzenie mówiące „Klient nasz pan” dziś zyskuje nowe znaczenie. Maksyma, która przyświeca współpracy z klientami w Kontekst HR International Group to „Klient nasz Przyjaciel”. Przyjazne podejście w biznesie sprzyja jednocześnie jego rozwojowi.

Słuszność tego założenia potwierdza przyznany nam kolejny raz certyfikat programu „Firma Przyjazna Klientowi”. Cały Kontekst HR International Group – zarówno konsultanci, jak i zespół wspierających ich pracowników – przykłada szczególną uwagę do otwartej i serdecznej komunikacji z klientem, dotrzymywania obietnic i terminowości w realizacji zadań. Efektywność biznesowa rozwiązań proponowanych klientowi, ich wysoka jakość i innowacyjność muszą iść w parze z elastycznością. Z drugiej strony ważna są także relacja i poczucie bezpieczeństwa we współpracy, które zapewniamy naszym klientom. Opinia, że „na Kontekst HR International Group zawsze można liczyć” – często wyrażana przez naszych klientów – jest dla nas prawdziwą nagrodą!

 

Robert St. Bokacki (Wiceprezes Zarządu Kontekst HR International Group i CEO) zapewnia:

Parę dni temu byłem na spotkaniu u klienta. Wszedłem do sekretariatu, zapowiedziałem się u recepcjonistki i powiesiłem płaszcz na wieszaku. Zupełnie nie spodziewałem się tego, co stanie się za chwilę.

Z pokoju w głębi korytarza wybiegła moja klientka i z wyciągniętymi rękami zbliżała się do mnie wołając: „Panie Robercie, dzwonili do mnie z tym badaniem. Było nudno. Na każde pytanie odpowiedziałam >>Jestem bardzo zadowolona!<<”.

Oczywiście chodziło o badanie Firma Przyjazna Klientowi realizowane przez Obserwatorium Zarządzania.

Pomyślałem wtedy, że dla takich chwil warto żyć i ciężko pracować. Większość z nas zapytana o ocenę swojej pracy jedno powie na pewno: „Ciężko pracuję!”. Problem w tym, że jest to ocena subiektywna i rzadko skorelowana z odczuciami klientów. Nie wystarczy ciężko pracować, aby klient czuł, że jest obsługiwany na najwyższym światowym poziomie. Do tego potrzeba czegoś więcej. Spojrzenia z zewnątrz.

Dla Kontekst HR International Group takim zewnętrznym weryfikatorem jakości obsługi klienta jest program Firma Przyjazna Klientowi. Już drugi raz poddaliśmy się temu badaniu, pomimo posiadania wewnętrznego systemu monitorowania satysfakcji klienta. Dlaczego? Ponieważ znamy siłę zewnętrznego spojrzenia i feedbacku dla nas udzielonego niezależnemu audytorowi.

Cieszymy się z ponownego przyznania godła Firma Przyjazna Klientowi Kontekst HR International Group. Wysoka ocena naszych klientów mobilizuje nas do jeszcze lepszej pracy. Tegoroczne badanie potraktowaliśmy tak, jak Adam Małysz traktuje zdobywanie pucharów świata w skokach narciarskich. W tym roku znowu dostaliśmy od naszych klientów kryształową kulę. Drugi raz z rzędu. I nie mamy zamiaru na tym kończyć!

 

Jacek Smura

Jacek Smura
wróć