O nas

Polityka jakości Kontekst HR IG

Najwyższym priorytetem działania Kontekst HR International Group jest zadowolenie klienta, które zdobywamy poprzez spełnianie jego wymagań, doskonałą jakość naszych usług, obsługę klienta na najwyższym poziomie i ciągłe doskonalenie.

 

Polityka jakości normuje pracę całego zespołu Kontekst HR IG. System zarządzania jakością zapewnia spełnianie oczekiwań naszych klientów poprzez:

  • Stałe poszerzanie oferty programowej,
  • Ciągłe doskonalenie konsultantów,
  • Elastyczne dopasowanie do oczekiwań klienta,
  • Spełnianie wymagań jakościowych klienta,
  • Zadowolenie uczestników szkoleń,
  • Przestrzeganie wymagań naszego systemu zarządzania jakością.

 

Aby możliwe było ciągłe doskonalenie Kontekst HR International Group, nasze cele jakości są stale mierzone. Badamy także poziom satysfakcji naszych Klientów w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi”.

Więcej >>