O nas

Agnieszka Więckowska

Członkini Zarządu Kontekst HR International GroupDyrektor ds. kluczowych klientów

Przeczytaj wpisy na blogu

 

Wykształcenie:

  • Absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku socjologia.
  • Studia podyplomowe MBA „Zarządzanie” na Uczelni Łazarskiego.

 

Certyfikowany coach – absolwentka międzynarodowej szkoły coachingu ICC (International Coaching Community).

Posiada certyfikat Success Insights®, uprawniający do korzystania z tej metody w pracy szkoleniowo-doradczej i coachingowej.

Praca zawodowa:

W latach 1995-2000 pracowała w Biurze Prawnym Telewizji Polskiej SA, zajmując się obsługą organizacyjną.

Z sektorem szkoleń związana od roku 2000 jako office manager, specjalista ds. marketingu i koordynator projektów.

 

W Kontekst HR International Group:

Od 2003 roku dyrektor zarządzająca w Kontekst HR International Group, a od 2010 roku jako dyrektor ds. kluczowych klientów dba o rozwijanie relacji z klientami oraz najwyższy poziom obsługi.

Jest odpowiedzialna za koordynację projektów i zarządzanie harmonogramem szkoleń Kontekst HR International Group.

Prowadzi projekty szkoleniowe z zakresu: komunikacji, pracy zespołowej i obsługi klienta. Asesor w projektach Assessment i Development Center Jest animatorką imprez integracyjnych.

Realizowała projekty dla klientów Kontekst HR International Group:

Jako konsultant i coach współpracowała m.in. z: Sitech, jedna z największych korporacji przemysłu naftowego w Europie Środkowo-Wschodniej, Philips, ALD Automotive, Opel, jeden z największych banków w Europie, największy polski pośrednik kredytowy, Euronet.

Pasje:

Największą jej pasją są ludzie, których poznaje, co zdeterminowało wybór kierunku studiów i wyznaczyło kierunek rozwoju zawodowego.