O nas

Robert Bokacki

Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny

Kontekst HR International Group

Przeczytaj wpisy na blogu

 

Wykształcenie:

  • Studia na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Absolwent kursów trenerskich prowadzonych w ramach programów Rady Europy w Polsce, na Węgrzech i w Szwajcarii.
  • Absolwent „Akademii Strategicznego Przywództwa” ICAN Institute/Harvard.

Certyfikowany coach – absolwent międzynarodowej szkoły coachingu ICC (International Coaching Community).

Posiada certyfikat Success Insights®, uprawniający do korzystania z tej metody w pracy szkoleniowo-doradczej i coachingowej.

Praca zawodowa:

W latach 1993-99 pracował na stanowiskach menedżerskich w sektorze pozarządowym. Opracowywał i wdrażał systemy szkolenia kadr kierowniczych, budowania strategii rozwoju i zarządzania zmianami.

W latach 1998-2003 jako konsultant i trener na stałe współpracował z czołowymi firmami doradczo-szkoleniowymi, zajmując się tworzeniem i realizacją programów szkoleniowych oraz doradztwem dla kadr menedżerskich i handlowych.

Prowadził szkolenia w ramach Programu Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP). Jest doradcą sektora pozarządowego i autorem publikacji z tego zakresu.

W Kontekst HR International Group:

Od 2003 roku wiceprezes zarządu i konsultant w Kontekst HR International Group. Jest autorem projektów szkoleniowych i konsultingowych z zakresu: przywództwa, kierowania ludźmi, motywowania, zarządzania zmianami, zarządzania retencją pracowników, zarządzania przez cele, planowania średnio- i długookresowego, zarządzania zespołem, rozwiązywania problemów, kreatywnego myślenia, oceny pracownika, coachingu, negocjacji, obsługi klienta, zarządzania czasem, zarządzania projektami, szkolenia trenerów, umiejętności prezentacji, sprzedaży i wielu, wielu innych.

Od 2004 roku pracuje jako coach kadry menedżerskiej.

W latach 2006-8 koordynował wdrożenie projektów zagranicznych firmy na terenie Ukrainy i Rosji.

Od 2009 r. dyrektor ds. sprzedaży, a od grudnia 2010 r. dyrektor generalny (CEO) Kontekst HR Polska.

Prelegent podczas organizowanych przez Instytut Zarządzania ogólnopolskich konferencji „KADRY”, seminariów Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej, Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami (PSZK) i wielu innych.

Autor wielu artykułów o przywództwie, zarządzaniu, motywowaniu, sprzedaży i rozwoju osobistym. Publikuje m.in. w „Personelu i Zarządzaniu”, „Personelu Plus” i „Beneficie”. Wydał dwie książki: „Human Management, czyli jak kierować ludźmi po… ludzku” oraz „LEADERSHIP TOOL BOX. Ludzki kontekst przywództwa”.

 

Realizował projekty dla klientów Kontekst HR International Group:

Jako konsultant i coach współpracował z ponad 100. organizacjami w Polsce i za granicą, w tym m.in. z: Philips, Toyota, 3M, Euronet, Sygma Bank, GlaxoSmithKline, Biomed, Nivea, Mondelez, Nestle, Unilever, Hortex, Gemalto, International Paper, Sulzer Chemtech, Heesung, Sitech, Jabil, Dovista, Ceva Logistics, BASF, Infosys BPO, Aspen, Sodexo, Danone, ISS, Intermarche, Axtone, PwC, Ernst&Young, Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej, Ministerstwo Obrony Narodowej, Centrum Medyczne ŻELAZNA, jeden z największych banków w Europie, jedna z największych polskich sieci sprzedaży, największy polski pośrednik kredytowy, jeden z dwóch największych producentów farb i lakierów na świecie, jedna z największych korporacji przemysłu naftowego w Europie Środkowo-Wschodniej.

Pasje:

Namiętny czytelnik i kolekcjoner książek (wspólnie z żoną ma ich ponad 10.000) z zakresu teorii i historii literatury, historii idei oraz historii powszechnej i Polski, psychologii, pedagogiki i zarządzania. Uwielbia wino; ma niewielką piwniczkę i kolekcjonuje dobre butelki, które sam wyszukuje podczas wypadów enoturystycznych po Europie. Był współtwórcą i szefem polskiego oddziału Polsko-Holenderskiej Fundacji Przyjaciół.