Usługi

Badania

Jeśli potrzebujesz:

  • poznać poziom kompetencji pracowników i kadry kierowniczej w swojej firmie,
  • zmierzyć efektywność realizowanych w organizacji działań rozwojowych,
  • przyjrzeć się kulturze organizacji,
  • poszukać przyczyn fluktuacji kadr,
  • poznać poziom satysfakcji twoich klientów,
  • zbadać opinie w obszarach interesujących cię kwestii – takich, jak np. oferowanych towarów, usług, pomysłów, wprowadzanych zmian…

Jeśli oczekujesz:

  • doświadczonego partnera,
  • elastyczności,
  • pełnego dostosowania narzędzi do specyfiki swojej organizacji,
  • wysokiej jakości usług,
  • krótkich terminów,
  • pełnej gwarancji anonimowości respondentów i bezpieczeństwa dostępu do danych,
  • czytelnych formularzy,
  • łatwego dostępu do ankiet  badawczych on-line i off-line,
  • dostępu do bieżących rezultatów badania podczas jego realizacji,
  • rezultatów ilościowych i jakościowych,
  • klarownych wykresów i innych wyników analiz numerycznych
  • wnikliwych analiz merytorycznych, wniosków i rekomendacji,
  • indywidualnych i zespołowych raportów postbadawczych,
  • udzielenia profesjonalnej informacji zwrotnej zarówno każdemu z badanych uczestników, jak i osobom zlecającym badanie…

Jeśli chcesz:

  • otrzymać fachowe wsparcie zawsze, kiedy go potrzebujesz,
  • zdobyć partnera, któremu ze spokojem i zaufaniem możesz powierzyć odpowiedź na swoje potrzeby i oczekiwania,
  • poczuć satysfakcję…

 

Nasza oferta badawcza

zawiera między innymi:

  • badanie metodą 360 stopni: zebranie informacji i ocen od wszystkich osób, np. podwładnych, przełożonych, współpracowników, klientów i badanego, które mogą mieć opinię dotyczącą badanego w interesującej nas kwestii;
  • badanie kompetencji pracowniczych: zbadanie poziomu wykorzystywania wiadomości i umiejętności pracownika, niezbędnych dla efektywnego wypełniania przez niego codziennych zadań, zgodnie z zakresem obowiązków i  kulturą organizacji;
  • badanie kompetencji przywódczych: zmierzenie poziomu zdolności do wykorzystywania wiedzy i umiejętności, służących efektywnemu pełnieniu roli menedżera w organizacji;
  • badanie satysfakcji pracowniczej: poznanie opinii na temat najbardziej satysfakcjonujących aspektów pracy, a także obszarów problematycznych i konfliktów, które mogą być przyczyną obniżenia nastrojów i zaangażowania w pracę u osób zatrudnionych w firmie;
  • badanie satysfakcji klienta: pozyskanie informacji o stopniu zadowolenia klienta z dostarczanych mu usług, towarów, jakości obsługi, a także wskazówek dotyczących jego preferencji, w tym również w kontekście działań konkurencji;
  • badanie efektywności projektów szkoleniowych i rozwojowych: zdiagnozowanie stanu wyjściowego wiadomości i umiejętności objętych projektem rozwojowym oraz – po zakończeniu – zmierzenie zmiany, która zajdzie w zachowaniach uczestników wyniku jego realizacji;
  • badanie kultury organizacyjnej: poznanie kultury organizacji, czyli wzorów postępowania istniejących w społeczności firmy, a przekazywanych z pokolenia na pokolenie pracownicze;
  • badanie opinii o…: poznanie się z opiniami dotyczącymi, np. proponowanych rozwiązań, zmian, nowych towarów, usług.

 

Licencjonowane badania

Belbin