Wiedza

Wyjątkowe doświadczenie klientów

8 listopada 2012

Na rynkach, na których trudno osiągnąć pożądany poziom obsługi, stworzenie wyjątkowego doświadczenia klientów może stać się dobrym pomysłem na stworzenie przewagi konkurencyjnej firmy. Firmy chcą odnieść sukces na rynku, dlatego wprowadzają zasady i narzędzi zarządzania doświadczeniem klientów.
 
Od czego można zacząć, gdy dopiero rozpoczynamy zajmować się tematem efektywnej obsługi klienta? Możemy to określić wspólnie podczas praktycznego seminarium z cyklu HR lunch meeting, które odbędzie się 20 listopada 2012 r. w Kijowie (Ukraina).
 
Tytuł konferencji brzmi: „Customer experience management. Co zrobić, by klienci chcieli zapłacić więcej?”. Zaplanowane przez nas zagadnienia do dyskusji są nastepujące:
 

  • Czym jest doświadczenie klienta? Co klient bierze pod uwagę i na jakiej podstawie podejmuje decyzje zakupowe? Co jest istotne dla klienta w procesie podejmowania decyzji zakupowej?
  • «Droga klienta»: jak wewnątrz firmy identyfikować ruch klientów? Instrumenty kontroli punktów styku klienta z organizacją.
  • Jakie doświadczenie oferuje swoim klientom Państwa organizacja? Stworzenie zintegrowanego systemu zarządzania doświadczeniami klientów.

HR lunch meeting przeznaczony jest dla dyrektorów i właścicieli firm, dyrektorów i menedżerów HR, menedżerów i specjalistów współpracujących z klientami.
 
Organizacją spotkania zajmuje się Kontekst HR Ukraina we współpracy Międzynarodowym Stowarzyszeniem Przedsiębiorców Polskich na Ukrainie i Wydziałem Promocji i Handlu Ambasady RP.
 
Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona, dlatego znaczenie ma kolejność zgłoszeń!
 
W sprawie szczegółowych pytań prosimy o kontakt z Yulyą Kryventsevą (Kontekst HR UA):

yulya.kryventseva

yulya.kryventseva
wróć