
Grzegorz Gruza
konsultantNikt, kto odniósł sukces, nie poddał się na pierwszej przeszkodzie
Robert St. BokackiBiznes społecznie odpowiedzialny
Firmy mają tym silniejszy kręgosłup i szansę przetrwania, im więcej dobrego robią dla świata w którym działają.
Wykształcenie
- Absolwent Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej.
- Studia podyplomowe na kierunku Public Relations w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.
- Posiada certyfikat Success Insights®, uprawniający do korzystania z metody w pracy szkoleniowo-doradczej i coachingowej.
Praca zawodowa
Trener od 2000 roku. Początkowo w sektorze organizacji pozarządowych, następnie we własnej firmie doradczo-szkoleniowej.
W latach 2001-2004 pracował na stanowisku menedżera ds. public relations w sektorze organizacji non-profit. Jedna z ogólnopolskich kampanii PR, której był inicjatorem i organizatorem, zdobyła III nagrodę na ogólnopolskim festiwalu efektywności reklamy „EFFIE 2004”.
W latach 2004-2006 prowadził własną agencję Public Relations, budując marki małych i średnich przedsiębiorstw z różnych branż (FMCG, motoryzacyjna, wydawnicza, IT). Działalność obejmowała doradztwo z zakresu PR, przygotowywanie i wdrażanie strategii budowania marki, realizację kampanii wizerunkowych, prowadzenie szkoleń z zakresu PR, obsługi klienta, sprzedaży i kierowania ludźmi.
Praktyk biznesu – od 2010 roku współwłaściciel kilku spółek w Lublinie.
W Kontekst HR
Od 2006 roku na stałe współpracuje z Kontekst HR Polska. Prowadzi szkolenia w Wielkiej Brytanii i w Polsce z zakresu m.in. komunikacji, kierowania ludźmi i przywództwa, motywowania, budowania zespołu, obsługi klienta i sprzedaży, sztuki wystąpień publicznych, zarządzania czasem, zarządzania projektami, rozwiązywania problemów, kreatywności, warsztatu trenerskiego.
W latach 2007-2010 był menedżerem ds. marketingu Kontekst HR International Group.
Projekty zrealizowane dla Kontekst HR
Jako konsultant współpracował m.in. z: Philips, Toyota Motor Manufacturing United Kingdom, Toyota Motor Manufacturing Poland, Infosys BPO, Shell Shared Service Centre – Zabierzów, Kraft, Roto Frank, PwC, Jabil Circuit Poland, Wabco, Hewlett-Packard, Multilayer Pipe Company, Unilever, jeden z największych banków w Europie, Parki Narodowe Tatrzański, Karkonoski i Słowiński.
Klienci o mnie
Bardzo komunikatywny, pomocny w rozumieniu trudnych tematów.
Duży plus za przedstawienie przykładów z własnych doświadczeń.
Energiczny, konkretny, ciekawie prowadzi, dostosowuje się do grupy, podaje bardzo ciekawe przykłady.
Komunikatywny i bardzo przejrzysty sposób przekazywania informacji.
Pasje
Góry w każdym wydaniu: trekking, wspinaczka, narty. W Tatrach szuka silnych wrażeń, w zakątkach Beskidu Żywieckiego – harmonii i spokoju. Interesuje się marketingiem społecznym. Wspiera w tym zakresie organizacje pozarządowe.