19 września 2019

Refleksje po „Akademii kierownika”

Jak przygotować pracowników do bycia menedżerami?Marcin PawłowskiMarcin Pawłowski

Wykształcenie

  • Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.
  • Studia podyplomowe: Zarządzanie Projektami Europejskimi i Prawo Unii Europejskiej na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie.
  • Certyfikowany coach – absolwent międzynarodowej szkoły coachingu ICC (International Coaching Community).
  • Posiada certyfikat Success Insights®, uprawniający do korzystania z tej metody w pracy szkoleniowo-doradczej i coachingowej.

Praca zawodowa

Od 2003 roku trener w sektorze organizacji pozarządowych.

W latach 1998-2006 związany zawodowo z dużą firmą korporacyjną branży nowoczesnych technologii i telekomunikacji. Pracował w dziale handlowym. Zajmował się sprzedażą, obsługą klienta i wsparciem sprzedaży. Laureat zespołowego ogólnopolskiego konkursu sprzedaży w 2004 roku. Awansował na stanowisko eksperta ds. usług telekomunikacyjnych. Zajmował się doradztwem z zakresu transmisji danych i sprzedażą bezpośrednią tych usług. Od roku 2006 trener wewnętrzny działu szkoleń. Zajmował się szkoleniami dla pionów sprzedaży, obsługi klienta i IT.

W Kontekst HR

Od jesieni 2006 roku współpracuje z Kontekst HR Polska. Przygotowuje i prowadzi projekty rozwoju z zakresu: sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, przywództwa i umiejętności liderskich, komunikacji, zarządzania sobą w czasie, prezentacji, pracy zespołowej, zarządzania zmianą, zarządzania projektami, oceny pracownika.

Projekty zrealizowane dla Kontekst HR

Jako konsultant współpracował m.in. z: Jabil Circuit Poland, Philips, Vectra, Infosys BPO, Wabco, Euromark, Total, Heesung, Emperia Holding, Electrolux, Macopharma, Danfoss Power Solutions, Axtone, Armatura Kraków, Carlson Wagonlit Travel, Rządowe Centrum Legislacji, Roto Frank, FM Polska, 3M, Johnson Controls, NKT Cables, Państwowe Porty Lotnicze, jedna z największych korporacji przemysłu naftowego w Europie Środkowo-Wschodniej, jeden z wiodących światowych koncernów motoryzacyjnych, jeden z największych banków w Europie.

Klienci o mnie

Komunikatywny, pomocny – bardzo dobry kontakt z grupą.

Miły, uprzejmy, z ogromem wiedzy, którą potrafi czytelnie przekazać.

Rzeczowy, posiada dużą wiedzę o firmie, w której szkoli, co jest dla prowadzenia szkolenia kluczowe.

Bardzo otwarty. Pozwalał na wspólne dyskusje, które poprawiły jeszcze lepsze zrozumienie omawianych zagadnień.

Otwarty na pytania, pomocny, elastyczny, na bieżąco reagował na zaistniałe wątpliwości i potrzeby, jednocześnie realizując program.

Bardzo dobre tempo, celne uwagi, wysoka motywacja dla grupy.

Bardzo energiczny, sympatyczny i mówiący w taki sposób, że chciało się słuchać.

Bardzo dobrze przygotowany, kompetentny, zaangażowany, wzbudzający zaufanie.

Marcin jest osobą, przy której szybko się otworzyliśmy i zaangażowaliśmy się w zadania bardzo głęboko. Ciepła, świetna osoba z przeprzyjemnym głosem!

Energiczny, w ciekawy sposób przedstawia przygotowany materiał.

Pasje

Dom rodzinny i buzie uśmiechniętych dzieci. Lubi wędrówki górskie, rowery, narty.