Szkolenie dla coachów wewnętrznych

Szkolenie dla coachów wewnętrznych

  • Jak inspirować i twórczo rozwijać potencjał pracowników?
  • Czym jest, a czym nie jest coaching?
  • Kiedy stosować coaching?
  • Jakie są warunki efektywnego coachingu?
  • Jakie wyróżniamy rodzaje coachingu?
  • Jakie są podstawowe zasady prowadzenia coachingu?
  • Jakie są etapy procesu coachingu?
  • Jaka powinna być struktura sesji coachingowej?
  • Jakie są style prowadzenia coachingu?
  • Jakie umiejętności potrzebne są do prowadzenia coachingu?
  • Jak dobrze formułować kompetencje i kryteria oceny?
  • Jak zawierać kontrakt indywidualny coach-uczeń?
  • Jak uczą się dorośli?
  • Jakie stosować techniki uczenia?
  • Z jakich „narzędzi” może korzystać coach?
  • Jak monitorować postępy ucznia?
  • Czym różni się coaching od mentoringu?
Szkolenie dla trenerów (Train the Trainers)

Szkolenie dla trenerów (Train the Trainers)

  • Jak uczą się dorośli?
  • Jak w praktyce wykorzystać indywidualne style uczenia się?
  • Jak programować proces szkoleniowy?
  • Jak zdefiniować cele szkolenia?
  • W jaki sposób opracować konspekt szkolenia?
  • Jak dobierać techniki szkoleniowe?
  • Na czym polega prezentacja szkoleniowa?
  • Jak poprowadzić dyskusję w grupie szkoleniowej?
  • Jak przeprowadzić warsztat?
  • Jakie są zasady prowadzenia ćwiczeń?
  • Jak prowadzić ćwiczenia typu role play?
  • Jak opracować i przeprowadzić grę symulacyjną?
  • Jak udzielać feedbacku trenerskiego?
  • Jak kierować grupą w trakcie szkolenia?
  • Jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami?
Prowadzenie szkoleń stanowiskowych

Prowadzenie szkoleń stanowiskowych

  • W jaki sposób jakość szkolenia stanowiskowego wpływa na jakość pracy?
  • Na czym polega specyfika szkoleń stanowiskowych?
  • Jak zadbać o bezpieczeństwo i warunki organizacyjne do szkolenia na stanowisku?
  • Na czym polega metodyka prowadzenia szkoleń stanowiskowych?
  • Jakie techniki wykorzystać podczas szkolenia na stanowisku?
  • Jak przygotować szkolenie stanowiskowe?
  • Jak przeprowadzić analizę operacji, której będziemy uczyć na stanowisku?
  • Jak zdefiniować cele szkolenia?
  • Jak opracować program szkolenia na stanowisku?
  • Jak opracować hierarchię materiały do szkolenia stanowiskowego?
  • Jak przygotować konspekt szkolenia?
  • Jaka jest struktura szkolenia na stanowisku?
  • Jak przeprowadzić praktyczną prezentację operacji?
  • Jak przeprowadzić ćwiczenia praktyczne na stanowisku?
  • Jak reagować w trudnych sytuacjach z uczestnikami szkoleń stanowiskowych?