
Kontekst HR
Kontekst HR Polska jest firmą doradczo-szkoleniową o zasięgu międzynarodowym. Funkcjonuje na rynku polskim, ma również doświadczenie w pracy dla klientów w Wielkiej Brytanii, Rosji i na Ukrainie. Działa od 2003 roku. Rozwijamy miękkie umiejętności, aby osiągać twarde wyniki. Nasz stały zespół konsultantów objęty jest wewnętrznym systemem doskonalenia zawodowego w dwóch obszarach: merytorycznym i trenerskim, co zapewnia klientom najwyższą jakość usług szkoleniowych, doradczych, konsultingowych i badawczych.
Nasza misja
Oferujemy kompleksowy system rozwoju kompetencji oparty na diagnozie potrzeb i dopasowaniu innowacyjnych działań rozwojowych oraz połączony z badaniem efektywności. Wspieramy uruchamianie potencjału ludzkiego organizacji poprzez rozwój praktycznych umiejętności i kształtowanie postaw. Uwzględniamy szeroki kontekst zarządzania organizacją, proponując rozwiązania systemowe zamiast jednorazowych, doraźnych działań. Prowadzimy projekty łączące działania szkoleniowe, e-learningowe, doradcze i coachingowe.
Zespół
Stale doskonalimy nasze know-how, warsztat trenerski i obsługę klienta. Oto my!

Jacek Smura
Prezes Zarządu Kontekst HR Polska
Robert St. Bokacki
Wiceprezes Zarządu Kontekst HR Polska / CEO
Mariusz Bonk
Członek Zarządu Kontekst HR Polska / dyrektor ds. rozwoju
Agnieszka Więckowska
Członek Zarządu Kontekst HR Polska / dyrektor ds. kluczowych klientów
Anna Filipow
konsultant
Ewa Prędka
konsultant
Katarzyna Przygocka-Haraszczak
konsultant
Marcin Pawłowski
konsultant
Tomasz Antosiak
konsultant
Krzysztof Sapkiewicz
konsultant
Grzegorz Gruza
konsultant
Yulya Kryventseva
konsultant
Anna Stucky
konsultant
David Huse
konsultant
Barbara Kazubska
menedżer ds. organizacji projektów
Anna Fabisiak
menedżer ds. administracyjno-biurowych
Hanna Kamola
menedżer ds. finansowych
Jarosław Więckowski
menedżer ds. sprzedaży