
Agnieszka Więckowska
Członek Zarządu Kontekst HR Polska / dyrektor ds. kluczowych klientówStarajcie się zostawić ten świat choć trochę lepszym, niż go zastaliście
Robert Baden-PowellKaizen, czyli może być lepiej
Kaizen w dosłownym tłumaczeniu to dobra zmiana lub ciągłe ulepszanie. Jakie są jego założenia?
Wykształcenie
- Absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku socjologia.
- Studia podyplomowe MBA „Zarządzanie” na Uczelni Łazarskiego.
- Certyfikowany coach – absolwentka międzynarodowej szkoły coachingu ICC (International Coaching Community).
- Posiada certyfikat Success Insights®, uprawniający do korzystania z tej metody w pracy szkoleniowo-doradczej i coachingowej.
Praca zawodowa
W latach 1995-2000 pracowała w Biurze Prawnym Telewizji Polskiej SA, zajmując się obsługą organizacyjną.
Z sektorem szkoleń związana od roku 2000 jako office manager, specjalista ds. marketingu i koordynator projektów.
W Kontekst HR
Od 2003 roku dyrektor zarządzająca w Kontekst HR Polska, a od 2010 roku jako dyrektor ds. kluczowych klientów dba o rozwijanie relacji z klientami oraz najwyższy poziom obsługi.
Jest odpowiedzialna za koordynację projektów i zarządzanie harmonogramem szkoleń Kontekst HR Polska.
Prowadzi projekty szkoleniowe z zakresu: komunikacji, pracy zespołowej i obsługi klienta. Asesor w projektach Assessment i Development Center Jest animatorką imprez integracyjnych.
Projekty zrealizowane dla Kontekst HR
Jako konsultant i coach współpracowała m.in. z: Sitech, jedna z największych korporacji przemysłu naftowego w Europie Środkowo-Wschodniej, Philips, ALD Automotive, Opel, jeden z największych banków w Europie, największy polski pośrednik kredytowy, Euronet.
Pasje
Największą jej pasją są ludzie, których poznaje, co zdeterminowało wybór kierunku studiów i wyznaczyło kierunek rozwoju zawodowego.