5 grudnia 2014

Uniwersalny łącznik

Czy szkolenia w języku angielskim mają w Polsce sens?Anna StuckyAnna Stucky

Wykształcenie

  • Absolwentka filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Studia MBA na Uniwersytecie Franklina w Columbus OH w Stanach Zjednoczonych.
  • Posiada certyfikat Success Insights®, uprawniający do korzystania z tej metody w pracy szkoleniowo-doradczej i coachingowej.

Praca zawodowa

W latach 1994-2000 pracowała jako lektor języka angielskiego dla szkoły językowej „The English Language Academy”. Uczyła studentów na wszystkich poziomach zaawansowania przygotowując ich do egzaminów First Certificate i TOEFL. Opracowywała i wdrażała w życie grupowe i indywidualne programy nauczania. Uczestniczyła w tworzeniu i rozwijaniu nowych programów szkoleniowych oraz przeprowadzała rozmowy klasyfikujące na odpowiednie poziomy nauczania.

W 2000 roku wyjechała do Stanów Zjednoczonych, gdzie pracowała jako Relationship Partner, przedstawiciel United Way, największej w Stanach Zjednoczonych organizacji charytatywnej. Zajmowała się planowaniem i opracowywaniem szeroko zakrojonych kampanii charytatywnych. Była odpowiedzialna za organizowanie i przeprowadzanie spotkań z kluczowymi przedstawicielami świata biznesu oraz setkami pracowników znanych amerykańskich korporacji, by zachęcić ich do finansowego wsparcia tejże organizacji.

W latach 2002-2003 pracowała jako kierownik sekcji eskalacyjnej w dziale obsługi klienta w Chase Manhattan Mortgage Corporation. Przez ten czas kierowała kilkunastoosobową grupą pracowników. Była odpowiedzialna za wdrażanie i przestrzeganie standardów firmy, coaching i asystowanie pracownikom w przypadkach eskalacji problemu przez klienta.

W latach 2003-2005 analityk do spraw bankructwa w Chase Home Finance. Zajmowała się rozpatrywaniem i monitorowaniem ponad 500 spraw bankructwa rozdziału 13 prawa amerykańskiego. Prowadziła negocjacje dotyczące szczegółów spłaty długu z prawnikami zarówno banku, jak i dłużnika. Była odpowiedzialna za zgodność podejmowanych decyzji z amerykańskim prawem federalnym, stanowym i lokalnym oraz wymogami inwestorów i ubezpieczycieli.

W Kontekst HR

Od 2006 roku współpracuje z Kontekst HR Polska jako konsultant. Prowadzi szkolenia w Polsce i Wielkiej Brytanii między innymi z: obsługi klienta (w tym klienta anglojęzycznego), komunikacji (na różnych poziomach zaawansowania), kierowania ludźmi i przywództwa, radzenia sobie w trudnych sytuacjach interpersonalnych, rozwiązywania problemów, pracy w zespole wielokulturowym.

Projekty zrealizowane dla Kontekst HR

Jako konsultant współpracowała miedzy innymi z: Philips, Shell Shared Service Centre – Zabierzów, Toyota Motor Manufacturing United Kingdom, American Express, Vectra, Total, Airline Accounting Center, Carlson Wagonlit Travel, Hewlett-Packard, Aelia, jeden z największych banków w Europie.

Klienci o mnie

Very professional, answered all questions, gave real-life examples, kept us an our toes and attentive; gave very constructive feedback and advice.

Professional; very good relation with participants, good sense of humor that made the training more interesting.

Very enthusiastic, experienced person. I am very happy that joined this training.

Poświęcała nam dużo czasu, w jasny i rzetelny sposób przedstawiała treści.

Profesjonalne podejście, bardzo dobre przygotowanie.

Przesympatyczna osoba, tłumaczyła w jasny i przejrzysty sposób. Otwarta i życzliwa.

Pasje

Samodzielna nauka języków obcych, taniec latynoamerykański i standardowy, sporty wodne, poznawanie ludzi i zgłębianie ich wnętrza.