Obrazkowe złote myśli o sprzedaży

W każdy piątek w naszym kanale edukacyjnym (FacebookInstagram) zamieszczamy inspirujący cytat ze specjalnie dobranym obrazkiem. W postach dodajemy też krótki komentarz wyjaśniający myśl Roberta Bokackiego, autora naszych sentencji.

Dziś wybraliśmy trzy przykłady obrazkowych złotych myśli dotyczących sprzedaży.

Koleżanka ostatnio kupowała sobie okulary. Była bardzo dumna z zakupu, a najbardziej z tego, że oprawki wyprodukowała znana włoska firma. Marka tej firmy była dla niej tak samo ważna, jak możliwość lepszego widzenia. Dlaczego tak jest, że ludzie tak dużą wartość nadają znanym markom? Bo one się wyróżniają! Wyróżnienie jest religią współczesnego biznesu. „Stale analizuj swoją konkurencję. Szukaj tego, co was różni, żeby znaleźć to, co was wyróżnia”.

Wbrew pozorom to nie same kompetencje czy wiedza o produkcie decydują o sukcesie w sprzedaży. Najpierw sprzedajesz siebie, a dopiero potem produkt. Pamiętaj, że twój entuzjazm i pozytywne nastawienie są zaraźliwe.

Wszyscy wiemy, że jeśli w świecie nadpodaży nie wyróżnimy się, wtedy „liczy się tylko cena” (Scott Bedbury). Firmy szukają więc rozmaitych wymyślnych sposobów, by odróżnić się od konkurencji. Często jednak pomijają jeden z najskuteczniejszych sposobów, który zamyka się w prostej zasadzie: „Dawaj z siebie więcej, niż bierzesz w pieniądzach – to jest klucz do doskonałej sprzedaży”.

Podoba Ci się taka formuła? Obserwuj nas na Facebooku  i Instagramie, a wtedy w każdy piątek trafi do Ciebie coś ciekawego do przemyślenia.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>