Dlaczego warto?

„Bardzo dobre, inspirujące spotkanie”, „Przyjazna i dostępna forma prowadzenia. Tak trzymać!”, „Super forma, z poczęstunkiem na stołach”, „Formuła tegoroczna lepiej się sprawdziła niż zeszłoroczna. Było większe zaangażowanie uczestników”. Takie i podobne opinie zebraliśmy po spotkaniach w Krakowie i Wrocławiu, zorganizowanych w ramach cyklu HR lunch meetingów „Kluczowe kompetencje przyszłości”.

Ogromną wartością nowej formuły spotkań jest bardzo dynamiczna i otwarta dyskusja, która pozwala na wymianę poglądów i dobrych praktyk stosowanych w firmach z danego regionu. Tegoroczna trzygodzinna dyskusja w gronie dyrektorów i menedżerów personalnych ogniskuje się wokół identyfikacji tych kompetencji, które będą decydowały o sukcesie organizacji w najbliższym czasie. Uczestnicy chętnie wymieniają się swoim doświadczeniem i wspólnie szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Bo przecież, jak usłyszeliśmy podczas spotkania w Krakowie: „Siła do zmian tkwi w samych HR-owcach”.

Zapraszamy gorąco dyrektorów i menedżerów personalnych do wzięcia udziału w najbliższych HR lunch meetingach: 11 września w Gdańsku, 16 października w Poznaniu i 23 listopada w Warszawie.

Zgłoszenia są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej www.hrlunchmeeting.pl.

Partnerem HR lunch meetingów jest „Pesonel i Zarządzanie”, zaś patronami medialnymi są miesięcznik „Benefit” oraz portale pracuj.pl i praca.pl. Partner społeczny cyklu to Fundacja Świętego Mikołaja.