Chyba każdy uczestniczył w ciekawym, inspirującym szkoleniu, po którym wracał pełen planów, pomysłów i marzeń. Być może niektóre z tych rzeczy zrealizowaliśmy.
Dziś w sklepie internetowym Empiku znajduje się 1 048 książek z kategorii „rozwój osobisty, motywacja”. Być może niektóre pozycje znajdują się także na naszych domowych półkach – przeczytane lub czekające na dogodną chwilę. Być może część zawartych w książkach porad również wdrożyliśmy (lub nie) do codziennej praktyki.
Zapewne też korzystamy z nowych technologii, by poszukiwać inspiracji, pomysłów i wiedzy na interesujące tematy. Oglądamy filmy, słuchamy audiobooków, przeglądamy blogi, media społecznościowe, zaglądamy na strony internetowe. Część podpatrzonych pomysłów wdrażamy, cześć z nich pozostaje w fazie prób lub oczekiwań.
Podczas dyskusji w zespole Kontekst HR International Group o obserwowanej zmianie metod uczenia się i tego, czego dziś warto się uczyć, powstał pomysł połączenia tych dwóch obszarów. Zależało nam, by stworzyć mechanizm ułatwiający skuteczne opanowanie nowych umiejętności uwzględniający indywidualne preferencje i potrzeby. I tak postały otwarte projekty rozwojowe.
Otwarty Projekt Rozwojowy to:
- połączenie szkolenia z dodatkowymi działaniami, których celem jest pomoc w utrwalaniu zdobytych umiejętności (odpowiadanie na pojawiające się po szkoleniu pytania, przesyłanie materiałów uzupełniających, czaty, wideokonferencje, coaching, mentoring, filmy, nagrania audio, itp.);
- działanie nakierowane na rozwój, które może być połączone z diagnozą, badaniem, coachingiem;
- możliwość zdobycia wiedzy, przećwiczenia umiejętności i utrwalenia ich pod opieką konsultanta prowadzącego dany projekt;
- długoterminowe działanie rozwojowe.
W naszym przekonaniu długofalowe działanie pozwala, by to, co zdarzyło się na sali szkoleniowej, nie uleciało, lecz stało się częścią codziennej praktyki w realiach zawodowych lub prywatnych. Chcesz spróbować? Chcesz zobaczyć?
W 2016 roku serdecznie zapraszamy na:
KONTEKST COACHINGU I SZKOLEŃ
- Coachingowy styl zarządzania, czyli jak skutecznie wykorzystać potencjał i talenty pracowników (21-22.06.2016 r.)
- Szkoła trenerów. Jak ciekawie i efektywnie prowadzić szkolenia? (część pierwsza: 25-26.08.2016 r., część druga 7-8.11.2016 r.)
KONTEKST OSOBISTEJ EFEKTYWNOŚCI
- Perswazyjne wystąpienia publiczne. Jak przekonać i zachwycić audytorium prezentacji, czyli efekt „wow” w wystąpieniach publicznych (14-15.06.2016 r.)
- Kolorowy umysł. Jak twój umysł widzi świat? Jaki kolor ma sukces? (5-6.07.2016 r.)
- Być skutecznym. Jak osiągać mistrzostwo w osobistej efektywności? (7-8.07.2016 r.)
KONTEKST PRZYWÓDZTWA
- Język sukcesu. Jak wykorzystać język do osiągania najbardziej ambitnych celów? (18-20.05.2016 r.)
KONTEKST SPRZEDAŻY, OBSŁUGI KLIENTA, NEGOCJACJI
- Efektywna sprzedaż świadomie zbudowanej oferty wartości (13-14.09.2016 r.)
- Efektywna obsługa klienta (6-7.10.2016 r.)
KONTEKST ZARZĄDZANIA
- LTB – leadership tool box®. Jak przez trening prostych technik uzyskać doskonałość w kierowaniu i motywowaniu ludzi? (11-13.05.2016 r.)
- Emocje w pracy menedżera. Co czujesz, menedżerze? (30-31.08.2016 r.)
KONTEKST ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI
- Zarządzanie projektami może być przyjemnością, a nie udręką. Jak sprawić, żeby zrealizować projekt i przy okazji samemu nie frustrować się oraz nie popaść w konflikt ze swoim otoczeniem w organizacji? (6-8.06.2016 r.)
- Kierowanie zespołem projektowym. Jak wzbudzić motywację i skoncentrować energię ludzi na realizacji zadań projektowych, pomimo że jest do dla nich dodatkowa praca, a ty nie jesteś ich funkcjonalnym przełożonym? (25-27.10.2016 r.)
KONTEKST ZESPOŁU
- Budowanie prawdziwych zespołów. Jak zarządzać zespołem, budować realną pracę zespołową, wykorzystywać mechanizmy grupowe do osiągania celów organizacji oraz jak panować nad ciemna stroną wspierania się przez członków zespołu? (23-24.08.2016 r.)
Więcej informacji, regulamin i sposób zapisu znajduje się NA STRONIE
Informacje można również uzyskać pod numerem telefonu: 22 858 79 57 lub adresem e-mailowym: violetta.olszewska@konteksthr.pl.