Pierwsze półrocze 2009 roku było dla nas wyjątkowe. Pomimo obserwowanego spowolnienia gospodarczego osiągnęliśmy w tym okresie 2,5 procentowy wzrost liczby dni szkoleniowych.
Co ważne wzrost liczby dni szkoleniowych idzie w parze ze wzrostem satysfakcji uczetników naszych szkoleń. W pierwszym półroczu tego roku nasi trenerzy zostali ocenieni średnio na 4,89 w pięciostopniowej skali ocen. W porównaniu do lat poprzednich średnia ta w roku 2007 wyniosła 4,81, a w roku ubiegłym 4,87.
Dodatkowo w porównaniu z pierwszym półroczem ubiegłego roku, o blisko 100% wzrosła ilości godzin coachingowych, które poprowadzili nasi konsultanci.
Wzrost liczby dni szkoleniowych oraz zrealizowanych coachingów pozwoliły nam poprawić ubiegłoroczny wynik finansowy z pierwszego półrocza o 34 procent.
Wyraźnie odczuwamy, że nasi Klienci nie przestali szkolić. Zmienili jednak politykę szkoleniową i zakres tematyczny zamawianych szkoleń. Tendencje rynkowe, które obecnie obserwujemy wskazują na stale rosnące zainteresowanie szkoleniami z zakresu sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Rośnie też zainteresowanie szkoleniami anglojęzycznymi, które realizujemy w Polsce.