Rekordowe półrocze w historii Kontekst HR

Pierwsze półrocze 2009 roku było dla nas wyjątkowe. Pomimo obserwowanego spowolnienia gospodarczego osiągnęliśmy w tym okresie 2,5 procentowy wzrost liczby dni szkoleniowych.

Co ważne wzrost liczby dni szkoleniowych idzie w parze ze wzrostem satysfakcji uczetników naszych szkoleń. W pierwszym półroczu tego roku nasi trenerzy zostali ocenieni średnio na 4,89 w pięciostopniowej skali ocen. W porównaniu do lat poprzednich średnia ta w roku 2007 wyniosła 4,81, a w roku ubiegłym 4,87.

Dodatkowo w porównaniu z pierwszym półroczem ubiegłego roku, o blisko 100% wzrosła ilości godzin coachingowych, które poprowadzili nasi konsultanci.

Wzrost liczby dni szkoleniowych oraz zrealizowanych coachingów pozwoliły nam poprawić ubiegłoroczny wynik finansowy z pierwszego półrocza o 34 procent.

Wyraźnie odczuwamy, że nasi Klienci nie przestali szkolić. Zmienili jednak politykę szkoleniową i zakres tematyczny zamawianych szkoleń. Tendencje rynkowe, które obecnie obserwujemy wskazują na stale rosnące zainteresowanie szkoleniami z zakresu sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Rośnie też zainteresowanie szkoleniami anglojęzycznymi, które realizujemy w Polsce.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>