Storytelling – jak opowiadać historie, które zaciekawiają?

Opowiadanie historii jest najbardziej naturalnym sposobem komunikacji. Przed wynalezieniem pisma około 10.000 lat temu tą metodą przekazywano najważniejsze dla danej wspólnoty wartości, mity i informacje. Potem opowiadanie historii stało się podwaliną literatury, poczynając od tych najważniejszych tekstów, jak choćby Biblii, na bajkach dla dzieci kończąc. Dzisiaj storytelling wraca jako skuteczne narzędzie, doskonale wpisujące się w pracę menedżerów i sprzedawców. Storytelling robi karierę. Ale przede wszystkim jest jak dotąd mało docenianym, lecz niezwykle skutecznym narzędziem komunikacji, perswazji i przywództwa.

Celem programu „Storytelling – jak opowiadać historie, które przykuwają uwagę?” jest dostarczenie wiedzy i przećwiczenie umiejętności niezbędnych do wykorzystywania storytellingu jako skutecznego narzędzia wystąpień publicznych i prezentacji.

Po ukończeniu szkolenia jego uczestnik będzie:

  • Wiedział, co to jest storytelling i dlaczego jest tak skutecznym narzędziem prezentacji i wystąpień publicznych,
  • Znał siedem zasad tworzenia opowieści,
  • Wiedział, w jaki sposób szukać inspiracji do tworzenia opowieści, które przykuwają uwagę,
  • Znał przykłady skutecznego zastosowania storytellingu w wystąpieniach publicznych i prezentacjach,
  • Umiał przygotować opowieści, które przykuwają uwagę,
  • Potrafił zastosować storytelling podczas wystąpień publicznych i prezentacji.

Tematyka programu „Storyteling – jak opowiadać historie, które przykuwają uwagę?”:

  • Czym jest storytelling?
  • Siedem żelaznych zasad storytellingu,
  • Jak zbudować pasjonującą opowieść?
  • Storytelling jako narzędzie prezentacji i wystąpień publicznych,
  • Czynnik wizualny w wystąpieniach publicznych,
  • Czynnik wokalny w wystąpieniach publicznych.