Zarządzanie kompetencjami

Tematem HR lunch meetingu, który odbędzie się w Gdańsku 19 września 2013 r. jest zarządzanie kompetencjami. Spotkanie poprowadzi Monika Lewandowska, HR Manager Philips Lighting Poland oddział w Kętrzynie.

„Wyobraź sobie przedsiębiorstwo działające w zmiennym otoczeniu. To łatwe, bo każde w takim funkcjonuje. Idźmy więc dalej. Rynek jest trudny, konkurencja depcze po piętach, klient kieruje się w pierwszej kolejności ceną, a potem jakością. W dodatku zamówienia charakteryzują się sezonowością. Duża część stanowisk pracy wymaga znacznego doświadczenia i wiedzy. Trudno więc mówić o pracownikach tymczasowych. Tak, ale w takiej sytuacji znajduje się większość firm. Ubarwmy więc naszą historię o przychodzące nowe wyroby, nowe linie i transfery produkcyjne. Rośnie zapotrzebowanie na produkowane wyroby. Z jednej strony – cieszymy się, z drugiej – pojawia się pytanie: jak tym zarządzać?

Na horyzoncie widać już zarządzanie kompetencjami. Temat zawsze modny, niezbędny, aby organizacje się rozwijały. Czy ten temat jest to jeszcze terra incognita? Tak! Szczególnie, gdy w zakładzie pracujemy według filozofii lean. A systemem zarządzania kompetencjami chcemy objąć pracowników produkcji i działu dystrybucji. Jak połączyć standaryzację pracy z oceną kompetencji? Jak planować rozwój ponad 300 pracowników Philips i pracowników tymczasowych? Jak zaangażować do tego firmy zewnętrzne?”.

Zapraszamy do rozmowy o dobrych i lepszych rozwiązaniach, które mogą ułatwić zarządzanie w ramach funkcji HR. W programie między innymi prezentacja „Zarządzanie kompetencjami i dyskusja moderowana.

Zgłoszenia dyrektorów i menedżerów HR przyjmujemy za pośrednictwem www.hrlunchmeeting.pl

Tegoroczny cykl HR lunch meetingów „Innowacyjny HR. Philips dzieli się nowatorskimi i sprawdzonymi rozwiązaniami w HRM” organizujemy wspólnie z firmą Philips w Polsce i redakcją miesięcznika „Personel i Zarządzanie”.

Pozostałe terminy i miejsca spotkań:

Wrocław, 26 września 2013 r.: „Etyka w biznesie”,

Łódź, 17 października 2013 r.: „Agencja pracy tymczasowej – usługodawca czy partner?”.

Partnerzy medialni:




Partnerem społecznym jest Fundacja Świętego Mikołaja.