O zarządzaniu kompetencjami w praktyce

Kolejne spotkanie w ramach tegorocznego cyklu HR lunch meetingów za nami. Tym razem 19 września 2013 r. w Gdańsku Philips podzielił się z uczestnikami projektem wdrożenia systemu zarządzania kompetencjami w Philips Lighting Poland oddział w Kętrzynie.

Jakie to było spotkanie? Powiedzieć, że czas okazał się za krótki, to nic nie powiedzieć. Case study zaprezentowany przez trio: Monika Lewandowska, dyrektor personalna Philipsa w Kętrzynie, Marzena Dobrenko-Szubstarska, liderka projektu, o którym rozmawialiśmy oraz Andrzej Malicki, prezes Kętrzyńskiego oddziału niebieskiego koncernu spotkał się z ogromnym zainteresowaniem słuchaczy.

Mówiono o praktyce zarządzania kompetencjami w zakładzie działającym według filozofii lean, łączeniu standaryzacji pracy z oceną kompetencji, planowaniu rozwoju pracowników (zatrudnionych na stałe i tymczasowych).

Prezenterzy zostali zasypani pytaniami, co w konsekwencji spowodowało, że… zabrakło czasu na wszystkie odpowiedzi. Skończyło się sporym niedosytem. Ale to świetny prognostyk na następny HR lunch meeting we Wrocławiu. Na pewni niektórzy uczestnicy z Gdańska przyjadą do stolicy Dolnego Śląska.

Ostatnie spotkanie z cyklu „Innowacyjny HR. Philips dzieli się nowatorskimi i sprawdzonymi rozwiązaniami w HRM” odbędzie się w Łodzi, 17 października 2013 r. pod hasłem: „Agencja pracy tymczasowej – usługodawca czy partner?”.

Patroni medialni: Benefit, praca.pl, pracuj.pl, HRstandard.

Partnerem społecznym jest Fundacja Świętego Mikołaja.

Organizatorzy HR lunch meetingów: redakcja miesięcznika „Personel i Zarządzanie”, Kontekst HR International Group i Philips w Polsce

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>