Wiedza
12 maja 2007
Marcin Pawłowski
Obsługa Klienta – nowe potrzeby szkoleniowe
Od opryskliwości do uprzejmości - zmiana w podejściu do klienta w Polsce.4 maja 2007
Anna Filipow
Nowe wyzwania – wielokulturowość organizacji
Czy kultura organizacyjna może pokonać kulturę narodową?27 kwietnia 2007
Jacek Smura
Gratulujemy koncernowi TOYOTA
Jeden z naszych kluczowych klientów liderem wśród największych koncernów motoryzacyjnych świata!21 kwietnia 2007
Jacek Smura
Odebraliśmy nominację Firma Roku 2007
Kontekst HR wyróżniony przez Polsko-Brytyjską Izbę Handlową.18 kwietnia 2007
Jacek Smura
Profilowanie szkoleń – ciągłe uczenie się organizacji Klienta
Jak najskuteczniej profilować szkolenia?4 kwietnia 2007
Jacek Smura
Nominacja do nagrody Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej
Po zaledwie roku na brytyjskim rynku... Jesteśmy dumni!12 marca 2007
Jacek Smura
Kontekst HR miedzynarodową grupą firm
Jesteśmy pierwszą tego typu grupą firm doradczo-szkoleniowych w Polsce.21 listopada 2006
Jacek Smura