Wiedza

Od dostawcy do partnera, czyli o budowaniu relacji z klientami

30 grudnia 2011

Kontekst HR International Group powstał, aby wspierać efektywność ludzi – to nasza dewiza. Jej realizacja w praktyce jest niemałym wyzwaniem, a żeby mu sprostać, cały zespół pracuje z wielkim zaangażowaniem.

 

Do osiągnięcia sukcesu w naszej branży niezbędna jest profesjonalna oferta i produkt spełniający oczekiwania klienta – dostosowany do potrzeb, na wysokim poziomie merytorycznym, innowacyjny i konkurencyjny cenowo. Kontekst HR International Group konkuruje na rynku z firmami, za którymi stoi nierzadko poważny kapitał i licencjonowane know-how. Pomimo, że nasza firma ma polskie korzenie, wypracowała sobie stabilną pozycję i własny kapitał merytoryczny, dzięki czemu z powodzeniem rywalizuje z liderami branży szkoleniowej w Polsce. Z sukcesem prowadzimy również projekty na rynkach zagranicznych.

 

Ale w branży szkoleniowo-doradczej, ze względu na jej usługowy charakter, równie istotna jest kwestia obsługi klienta. I to ona wydaje się być kluczem do naszego sukcesu! W Kontekst HR International Group pracują ludzie, dla których klienci są osią i motorem działań. Jesteśmy przekonani, że naszym mocnym atutem jest zaangażowanie, otwartość i elastyczność. Pracujemy z poważnymi firmami, które stawiają wysokie wymagania i aby im sprostać, codziennie dbamy o jakość naszych działań.

 

Ale tak naprawdę współpracujemy z naszymi klientami – nie tylko markami, ale konkretnymi osobami. Przygotowując oferty i prowadząc projekty dla klientów poznajemy specyfikę firm, cele i wyzwania, które przed nimi stoją. Ucząc się organizacji, aby fachowo zrealizować zlecenie, budujemy także relację z ludźmi. To ona zobowiązuje nas do wiarygodnego i rzetelnego wypełniania zobowiązań. Zależy nam, aby klienci czuli się z nami bezpiecznie. Przykładamy wagę do spraw być może oczywistych – takich, jak punktualność, dotrzymywanie obietnic, uczciwość. Nie obiecujemy tego, czego nie możemy zrealizować. Dbamy o etykę naszych działań. W zamian otrzymujemy od klientów kredyt zaufania – i jest on wart więcej od bankowych linii kredytowych. Nie zawsze wszystko się udaje, a pomimo analiz i przygotowań oraz posiadanego doświadczenia czasami zdarza się, że nasze działania nie w pełni osiągają zamierzony cel. Bierzemy wówczas za to odpowiedzialność i szukamy rozwiązań, które będą dla klientów zadowalające.

 

Pytamy naszych klientów: czego od nas oczekują, jak możemy im pomóc. Słuchamy, co jest dla nich ważne. Oferujemy czas i osobiste zaangażowanie, aby ich zrozumieć. Wielu naszym klientom towarzyszymy przez szereg lat w rozwoju ich organizacji. I choć formalnie występujemy w roli dostawcy, cieszymy się, że traktujecie nas Państwo jak partnerów. Potwierdza to komentarz, który usłyszałam ostatnio od jednego z klientów po zrealizowanym projekcie: „Na Kontekst HR International Group zawsze można polegać”. Dziękujemy za pozytywne komentarze, za uwagi oraz sugestie, które pozwalają nam się rozwijać i jeszcze lepiej wspierać Państwa organizacje w realizacji celów biznesowych.

 

Agnieszka Więckowska

Agnieszka Więckowska
wróć