Parę dni temu otrzymaliśmy wyniki badania satysfakcji klientów realizowanego w ramach programu Firma Przyjazna Klientowi. Zapytaliśmy w nim naszych klientów m.in. o to, co – ich zdaniem – wyróżnia Kontekst HR International Group spośród innych firm doradczo-szkoleniowych obecnych na polskim rynku. Jak sądzicie, co odpowiedzieli nasi klienci?
Klienci Kontekst HR International Group najwyżej cenią nas za elastyczność w działaniu!
Pamiętam, jak ponad siedem lat temu tworzyliśmy z Agnieszką i Jackiem oraz grupą naszych pierwszych klientów opis wymarzonej firmy doradczo-szkoleniowej. Takiej, z którą oni chcieliby współpracować, a my pragnęliśmy stworzyć. Pytaliśmy klientów, co z ich perspektywy jest najważniejsze. Otrzymaliśmy jednoznaczną odpowiedź, która zmieniła sposób naszego myślenia o biznesie. Wtedy było to dla nas odkrycie na miarę odkrycia Ameryki.
Nasi klienci chcieli współpracować z firmą, która szybko reagowałaby na zmieniające się oczekiwania i potrzeby, która byłaby gotowa na szybkie zmiany. Postanowiliśmy, że tacy właśnie będziemy!
Ostatnie badanie pokazało, że się to nam udało. Od lat elastyczność jest tą wartością, którą klienci cenią w nas najwyżej. A my pamiętamy o kluczowej maksymie: klient jest dla nas najważniejszy! Sens istnienia Kontekst HR International Group nadają nasi klienci. Dla nich pragniemy, aby doświadczenie marki Kontekst HR International Group dawało im poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Wiary, że nigdy nie zawodzimy, bo nie wyobrażamy sobie, że można zawieść przyjaciół. A naszych klientów traktujemy jak przyjaciół!
Bruce Lee powiedział kiedyś:
Najsztywniejsze drzewo łatwo jest złamać, podczas gdy bambus czy brzoza przetrzymają każdy podmuch wiatru pochylając się.
Dążąc do sukcesu, miejmy otwarte umysły i traktujmy zmiany jako naturalną kolej rzeczy. Odmawiając sobie prawa do bycia elastycznym, nie pozostawiamy miejsca na rozwój. Bo elastyczność w naszym rozumieniu to nie tylko precyzyjne dopasowanie się do klienta, ale przede wszystkim nasza droga do doskonałości!