
Już czwarty rok z rzędu Kontekst HR International Group wziął udział w certyfikacji programu „Firma Przyjazna Klientowi”. A w miniony wtorek, 25 czerwca 2013 r., podczas gali w Ministerstwie Gospodarki odebraliśmy statuetkę z przyznanym nam godłem.
Badanie certyfikacyjne wykazało, że wyniki indeksu FPK są nieznacznie lepsze niż w 2012 roku. Co to dla nas oznacza? Że są najlepsze w historii naszego 4-letniego udziału w programie!!! Wszystkie badane wskaźniki zostały ocenione lepiej niż w latach poprzednich, a najwyżej została oceniona współpraca z nami Kontekst HR International Group (97%). W porównaniu z poprzednimi latami, w 2013 roku mamy największą liczbę ambasadorów marki, czyli osób, które są gotowe polecać nasze usługi.
Jesteśmy cenieni przez klientów przede wszystkim za: elastyczność, profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta. W Państwa wypowiedziach podczas badania przewijały się także między innymi stwierdzenia: dopasowanie do klienta, doświadczenie, relacje, cierpliwość, jakość, dostępność, zrozumienie klienta, wiele ciekawych projektów, zaangażowanie.
To dla nas ogromny zaszczyt, że możemy z Państwem współpracować. Dziękujemy, że obdarzają nas Państwo zaufaniem i mobilizują do stałego podnoszenia jakości naszych usług.