Firma Przyjazna Klientowi 2015

Kontekst HR International Group to firma doradczo-szkoleniowa. Uczymy ludzi przywództwa, sprzedaży, wreszcie – obsługi klienta.

Parę lat temu zastanawialiśmy się, jak możemy ostatecznie udowodnić naszym obecnym i potencjalnym klientom, że naprawdę się na tym znamy. Wpadliśmy na pomysł, że poddamy się niezależnemu badaniu jakości naszej obsługi klienta prowadzonemu przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

W czwartek, 18 czerwca 2015 r. wzięliśmy udział w gali laureatów programu, podczas której odebraliśmy już czwartą(!) statuetkę Firmy Przyjaznej Klientowi. To oznacza, że nasi klienci dobrze się z nami czują. Że sami robimy to, czego uczymy innych. Że możemy na własnym przykładzie pokazać, że się da, że można, że warto inwestować w najlepszą na świecie jakość obsługi klienta.

Ogromne podziękowania należą się naszym niezawodnym klientom. Ale szczególne ukłony składam naszym współpracownikom, bo to oni są twarzą jakości Kontekst HR International Group.

A oto nasz tegoroczny certyfikat:

SKMBT_C45215062311050

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>