15 marca 2010 r., w czasie uroczystej gali towarzyszącej Kongresowi Sprzedaż zostały wręczone prestiżowe certyfikaty Firma Przyjazna Klientowi. Niezmiernie miło nam poinformować, że wśród szesnastu tegorocznych laureatów – z jednym z najwyższych wyników – znalazł się Kontekst HR International Group.
Gorąco dziękujemy naszym Klientom za życzliwość i bardzo wysoką ocenę naszej pracy. Zapewniamy, że w dalszym ciągu będziemy dokładać wszelkich starań, by sprostać Państwa oczekiwaniom!
Program Certyfikacyjny Firma Przyjazna Klientowi już od siedmiu lat wyróżnia organizacje, którym nieobca jest maksyma „Klient nasz pan”. Projekt, prowadzony przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorstw i instytucji, dla których obsługa klienta stanowi priorytet. Prestiżowe godło, które otrzymują najlepsi uczestnicy programu jest gwarancją przyjaznej i profesjonalnej obsługi klienta.
Program Certyfikacyjny Firma Przyjazna Klientowi skierowany jest do przedsiębiorstw i instytucji, które chcą potwierdzić wysoką jakość obsługi klienta oraz uzyskać cenne dane i rekomendacje. Organizacje, które zdecydują się na uczestnictwo w programie przechodzą szczegółowy audyt, mający na celu przeprowadzenie diagnozy obsługi klienta w firmie. Badania prowadzone w ramach projektu obejmują przede wszystkim wszechstronną analizę satysfakcji klientów firmy (prowadzoną różnymi metodami). Jedną z nich jest badanie kwestionariuszowe klientów. Badana jest obsługa prowadzona telefonicznie, za pośrednictwem strony internetowej oraz bezpośrednio, np. w punktach sprzedaży. Oprócz tego do organizacji przechodzących audyt wysyłany jest tzw. tajemniczy klient (mystery client), który samodzielnie sprawdza jakość, szybkość i dokładność obsługi.
Oprócz badanie klienckiego, audyt w ramach Firmy Przyjaznej Klientowi zawiera wszechstronną analizę całościowej polityki obsługi klienta, którą prowadzi organizacja. Ocena dokonywana jest na podstawie ankiety samooceny, wywiadów z osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż/obsługę klienta w organizacji oraz porównanie wyników danej organizacji z docelowymi danymi benchmarkowymi i wynikami innych organizacji biorących udział w badaniu w okresie ostatnich 12 miesięcy.
W efekcie tak szczegółowej analizy firmy oraz instytucje, którym przyznane zostaje godło, mogą poszczycić się polityką obsługi klienta prowadzoną na najwyższym poziomie, zgodnie ze standardami wyznaczanymi przez liderów rynku.
Godło “Firma Przyjazna Klientowi” stanowi gwarancję dla obecnych oraz potencjalnych klientów, że organizacja stawia ich potrzeby na pierwszym miejscu.
Więcej informacji o programie na stronie www.firmaprzyjaznaklientowi.pl