Wiedza
3 marca 2014
Marcin Pawłowski
Trzy mity standardów obsługi klienta
Stosowanie standardów nie jest łatwe i oczywiste. Jak uniknąć pułapek i problemów?
24 lutego 2014
Anna Filipow
Zadziwiające grzechy menedżerskie w motywowaniu
Jak nie zajeździć pracowników. Jazda obowiązkowa dla menedżerów.
17 lutego 2014
Krzysztof Sapkiewicz
Jak przeprowadzić dobre szkolenie produktowe dla swoich klientów?
Dlaczego: „Celem szkolenia jest przedstawienie nowości produktowych naszej firmy…” nie jest dobrym otwarciem?
10 lutego 2014
Katarzyna Przygocka-Haraszczak
Oswajanie słonia, czyli miękkie umiejętności a twarde wyniki
Czy liderzy, którzy dbają o dobrą atmosferę pracy, mają lepsze wyniki finansowe?
31 stycznia 2014
Yulya Kryventseva
Komunikacja z klientami online i 7 pytań o ważne relacje
Skuteczne metody interakcji z klientem internetowym.
27 stycznia 2014
Grzegorz Gruza
Przedszkole sprzedaży, czyli case study „Value Creates Volume”
Droga od niezadowolonego klienta do lidera rynku.
7 stycznia 2014
Ewa Prędka
To był rok! To będzie rok! „W kontekście HR. Rocznik 2013-2014”
Podsumowanie roku 2013-2014 i my jako bonus ;)
9 grudnia 2013
Robert St. Bokacki
Odznaczenie dla Jacka Smury
Złoty Krzyż Zasługi za działalność na rzecz rozwoju ruchu harcerskiego dla Jacka Smury! Gratulujemy!