Na rynkach, na których trudno osiągnąć pożądany poziom obsługi, stworzenie wyjątkowego doświadczenia klientów może stać się dobrym pomysłem na stworzenie przewagi konkurencyjnej firmy. Firmy chcą odnieść sukces na rynku, dlatego wprowadzają zasady i narzędzi zarządzania doświadczeniem klientów.
Od czego można zacząć, gdy dopiero rozpoczynamy zajmować się tematem efektywnej obsługi klienta? Możemy to określić wspólnie podczas praktycznego seminarium z cyklu HR lunch meeting, które odbędzie się 20 listopada 2012 r. w Kijowie (Ukraina).
Tytuł konferencji brzmi: „Customer experience management. Co zrobić, by klienci chcieli zapłacić więcej?”. Zaplanowane przez nas zagadnienia do dyskusji są następujące:
- Czym jest doświadczenie klienta? Co klient bierze pod uwagę i na jakiej podstawie podejmuje decyzje zakupowe? Co jest istotne dla klienta w procesie podejmowania decyzji zakupowej?
- «Droga klienta»: jak wewnątrz firmy identyfikować ruch klientów? Instrumenty kontroli punktów styku klienta z organizacją.
- Jakie doświadczenie oferuje swoim klientom Państwa organizacja? Stworzenie zintegrowanego systemu zarządzania doświadczeniami klientów.
HR lunch meeting przeznaczony jest dla dyrektorów i właścicieli firm, dyrektorów i menedżerów HR, menedżerów i specjalistów współpracujących z klientami.
Organizacją spotkania zajmuje się Kontekst HR Ukraina we współpracy Międzynarodowym Stowarzyszeniem Przedsiębiorców Polskich na Ukrainie i Wydziałem Promocji i Handlu Ambasady RP.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona, dlatego znaczenie ma kolejność zgłoszeń!
W sprawie szczegółowych pytań prosimy o kontakt z Yulyą Kryventsevą (Kontekst HR UA):
- telefon: +38 050 440 46 24,
- e-mail: yulya.kryventseva@konteksthr.pl.